Celem przedsięwzięcia jest podniesienie jakości obsługi obywateli, efektywności pracy administracji publicznej oraz zagwarantowanie sprawności i bezpieczeństwa jej działania poprzez uzupełnienie umiejętności cyfrowych pracowników i zwiększenie wykorzystania narzędzi technologii informacyjno-komunikacyjnej (ICT).
Jak również celem projektu jest zwiększenie stopnia oraz poprawa umiejętności korzystania z internetu, w tym z e-usług publicznych. Wsparcie jest skierowane do pracowników administracji rządowej i samorządowej administracji/urzędów z terenu woj. świętokrzyskiego i małopolskiego. Realizacja szkoleń z zakresu kompetencji cyfrowych odbędzie się do końca marca 2025 r.
Urzędnicy będą mieli możliwość odbycia szkoleń takich jak:
Wsparcie jest skierowane do pracowników administracji rządowej i samorządowej, pracujących na terenie województwa małopolskiego i świętokrzyskiego.
Korzyści z udziału w szkoleniach i nabywaniu kompetencji cyfrowych:
Informujemy o możliwości zgłaszania do Instytucji koordynującej KPO, Instytucji odpowiedzialnej za realizację inwestycji lub Jednostce wspierającej - podejrzenia o niezgodności Przedsięwzięcia (projekt E-Urzędnik) lub działań Ostatecznego Odbiorcy Wsparcia KPON (Fundacja E-Prosperity, Europejski Dom Spotkań - Fundacja Nowy Staw). Sygnały, zgłoszenia lub skargi dotyczące wystąpienia niezgodności Przedsięwzięcia (projekt E-Urzędnik) z postanowieniami KPON (Konwencją o prawach osób niepełnosprawnych) mogą przekazywać osoby fizyczne (uczestnicy projektów lub ich pełnomocnicy i przedstawiciele), instytucje uczestniczące we wdrażaniu KPO, strona społeczna (stowarzyszenia, fundacje), za pomocą (w każdym poniższym przypadku uznaje się zgłoszenie za przekazane w formie pisemnej):
Dokumenty rekrutacyjne można składać poprzez formularz online lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres Biura projektu, tj. Europejski Dom Spotkań-Fundacja Nowy Staw, ul. 3 Maja 18/5a, 20-078 Lublin.
• Regulamin projektu
• Formularz zgłoszeniowy
Cel szczegółowy: C2. Rozwój e-usług i ich konsolidacja, tworzenie warunków dla rozwoju zastosowań przełomowych technologii cyfrowych w sektorze publicznym, gospodarce i społeczeństwie, usprawnienie komunikacji między instytucjami publicznymi, obywatelami i biznesem oraz wyrównywanie poziomu wyposażenia szkół i podnoszenie kompetencji cyfrowych obywateli
Reforma: C2.1. Zwiększenie skali zastosowań rozwiązań cyfrowych w sferze publicznej, gospodarce i społeczeństwie wraz z jednoczesnym rozwojem kompetencji cyfrowych obywateli
Inwestycja: C2.1.3 E-kompetencje